Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 5 aprilie 2009

sarmalute de post cu ciuperci



500g ciuperci proaspete
2 morcovi
1 legatura ceapa verde
1 lingura malai
sare,piper,verdeata
frunze dafin
300ml sos rosii
frunze de varza murata


in uleiul incins se pune la calit ceapa tocata marunt,morcovul razuit si ciupercutele cubulete:

se lasa sa scada si apoi se condimenteaza cu sare,piper,adaugam ceva verdeata tocata si cand compozitia s-a racit malaiul:

punem cate o lingura de compozitie de fiecare jumatate de frunza:

si impachetam sarmale pe care le punem in cratita unde vor fierbe:


turnam sosul de rosii si o cana apa si lasam 1h la foc potrivit:


sunt excelente!

5 comentarii:

Victoria spunea...

Arata foarte bine.
Dar sarmale fara orez?Nu am mai mancat.Eu am facut cu orez,morcov,pastarnac si soia dar in frunze de stevie.

Ducesa spunea...

Arata minunat! dar si cu orez sunt o nebunie....yami!

yafa spunea...

Buna, buna reteta ta de sarmalute am facut si eu ceva de genul,bravo. Daca ai placere te invit cu drag pe blogul meu yafa.unblog.fr

Silvia spunea...

Salut Miha, bine ai revenit:)! Eu nu mananc sarmale niciodata, detest carnea tocata. Dar reteta ta suna f bine, umplutura e inedita.Daca mai e varza murata in beci, sigur le voi incerca. :)

vera spunea...

immmmm, super!