Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 12 februarie 2010

tarta cu ananas si fistic




pentru 14-16 portii

imi place foarte mult aceasta reteta.este gata in cateva minute si pe deasupra nu avem nevoie de cantar.

-3 oua
-6 linguri zahar
-15 linguri/rase faina
-1 plic praf de copt
-40g fistic tocat
-100ml lapte
-1 compot mic ananas bucati

intr-un castron mixam ouale si zaharul,adaugam restul ingredientelor si omogenizam.turnam in forma de tarta ,deasupra punem ananasul cubulete si dam la cuptor pentru 30min la 180grade.

pentru ca am fost atat de incantati de aceasta reteta am facut-o si in varianta cu fructe de padure congelate:

si o sectiune calduta:

un week-end minunat va doresc!!

4 comentarii:

dana spunea...

imi place tare mult combinatia ananas/fistic, dar cred ca si cu fructe de padure e delicioasa!

Unknown spunea...

mmm...imbietoare Miha. Si voua un week-end insorit va doresc!

Agenda di Nico spunea...

Tare buna trebuie sa fie ..imi plac tartele in genul asta.
Salvez si eu reteta!
Un weekend placut si tie!

Kris spunea...

Mmmm...ce bine arata!
Daca ai chef si timp te astept pe :http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/