Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 25 februarie 2008

tocanita de ciuperci a bunicii



reteta de la droopina

400g ciuperci proaspete
2 cepe potrivite
2-3 catei usturoi
1 ardei gras galben
sare,piper,mara tocat
2 linguri ulei masline
cateva rosioare,eu am inlocuit cu 3 linguri bune de sos de rosii pasate

ciupercile se spala in apa cu 1 lingura faina si apoi se toaca,coditele separat de palarii.am taiat cat mai subtire posibil palariutele:

in uleiul incins am pus la dintuit ceapa,usturoiul si ardeiul tocate marunt:

am adaugat ciupercutele,sare,piper si am lasat sa scada cat de cat,la foc potrivit,cratita acoperita cu un capac:

am pus si sosul de rosii si am mai lasat cateva minute.la final adaugam verdeata tocata.la aceasta mancare NU SE PUNE APA.



noi am servit-o alaturi de fileuri de peste condimentate cu sare,piper,boia si prajite la foc mare in ulei incins cate 2min pe fiecare parte.

Niciun comentariu: