Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 6 noiembrie 2007

Tort cu visine si ciocolata


blat

5oua
5linguri apa calda
180g faina
1lingura rasa cacao
150gzahar
1plic praf de copt

se separa oaule.galbenusele se freaca cu apa si zaharul.se bat albusele spuma tare si se adauga peste galbenuse.poi se incorporeaza usor faina amestecata cu cacao si praful de copt.
se pune in forma si se coace 40-45 min.
se lasa sa se raceasca si se taie o felie din tort care se faramiteaza.sau sa taie patrate mici.

crema
1borcan compot visine se 750ml se pun la fiert
2plicuri glazura transparenta de tort se amesteca cu putina apa si se toarna peste visine.se lasa pe foc amestecand continuu pina incepe sa se inchege.
se insiropeaza usor blatul.se pune inelul in jurul tortului si se toarna compozitia de visine.

800g frisca se bate.
200g se toarna peste visinele reci complet(pentru ca eu am turnat-o peste visinele care erau calde inca mi-a ''luat-o la vale''crema)se pun firimiturile si o parte din frisca.cu cealalta se imbraca tortul si se decoreaza.se da la rece pina in momentul servirii.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Buna Mihaela..vroiam sa-ti zic ca am facut si eu acest tort si mi-a placut foarte mult mai ales pentru ca este un tort racoros!Pupice!

mihaela spunea...

alexandra vad dupa jumatate de an ca ai incercat reteta.intr-adevar e minunat tortul merge in zilele calduroase de vara.

pup