Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 5 martie 2009

vinete cu sos de usturoi si busuioc


o reteta delicioasa de post pe care am gasit-o la Mona pe blog.

2 vinete
2 linguri faina integrala de grau(sau normala)
sare,piper,chilli praf
ulei pt prajit

4-5 catei usturoi
2 linguri ulei masline
2 linguri apa minerala
zeama de la jumatate de lamaie
busuioc si patrunjel proaspete
sare

vinetele se taie felii nu foarte subtiri si se presara cu sare.se lasa 1-2 ore apoi se sterg bine cu servetele de bucatarie de surplusul de apa.se condimenteaza dupa gust si trec prin faina,apoi se prajesc la foc mare in tigaia cu ulei.se scot pe hartie absorbanta.

intre timp ne ocupam de sosul de usturoi.cateii razuiti pe partea mica se amesteca cu uleiul de masline pina avem consisitenta unei maioneze.condimentam si adaugam apa si zeama de lamaie,patrunjelul si busuiocul.turnam peste vinete si lasam cel putin 30min .se servesc cu paine proaspata de casa si rosii.

11 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Vinete si usturoi, o combinatie super. Simplu si gustos.

Anonim spunea...

am mancat si eu ceva asemanator, in orice caz avea la baza vinete si usturoi. Intr-adevar o combinatie reusita.

Liana M.

ps: ne-am facut rezervare la Barcelona la BCN Montjuic! Multumesc inca o data ca ai pus poze aici cu vacanta voastra. vroiam sa te intreb daca ati primit patut pentru copil de la hotel sau ati adus voi?
Multumesc inca o data.

mihaela spunea...

liana noi l-am culcat pe matei cu noi in pat,avea atunci un an si jumatate.nu am mai cerut pat suplimentar.

daca te uiti pe net o sa vezi ca foarte aproape de hotel este castelul montjuic,noi l-am vizitat chiar in dupa amiaza in care am ajuns.din pacate nu am avut noroc sa prindem jocurile de apa si lumini.sunt numai in week-end.

Ioana spunea...

Buna combinatia, am incercat-o si eu!

Unknown spunea...

O sa incerc si eu ca imi place combinatia!Ai un premiu de la mine.Te asteapta:)! Multi pupici!!!

Anonim spunea...

Sa stii ca o sa incerc si eu in weekend.

Anonim spunea...

:(...din pacate (in toamna va avea 2 ani si jumatate) este foarte neadaptabila la schimbari (doarme singura in camera ei, cu noi nu a dormit decat pana la 6 luni). De aia imi fac toate scenariile in minte ca sa fiu pregatita pt orice situatie.
Multumesc si de sfatul cu castelul. Stam acolo o saptamana si prindem si week-end, deci ar fi sanse:).

Liana M.

Mona spunea...

Buna Mihaela,ma bucur nespus de mult ca ai facut aceasta reteta..este intradevar foarte buna..sa va fie de bine!!
...in perioada postului(si nu numai) o fac destul de des,am combinat si ciuperci facute la cuptor..este o bunatate..

..iti doresc o primavara frumoasa plina de iubire, iar ziua de 8 Martie sa-ti aduca numai bucurii..
te pup :)..pupici dulci si Fluturasului:))

Pofticioasa Sefa spunea...

Foarte bune vinetele cu sos de usturoi! cred ca o sa incerc si eu reteta asta in curand :)

Pana atunci, te invit la mine pe blog unde ti-am oferit un premiu! :)

O primavar plina de supriza placute si noroc sa ai! te pup

Pofticioasa Sefa spunea...

Ce dragut, acum am vazut ca ti-am dat acelasi premiu ca si Iulia! :)

Anonim spunea...

Am sa le fac si eu.Vineta este una din legumele mele preferate.Multumesc pt.reteta.