Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 17 februarie 2011

ciorba de legume cu paste de casa


a venit din nou frigul si o ciorbita delicioasa merge de minune pe vremea asta,sa ne incalzeasca sufletul.


-2 cepe
-2 ardei grasi copti
-1 cartof mare
-2 morcovi
-cateva buchetele broccoli
-1 ceasca paste de casa
-2 galbenusuri
-1 cutie smantana groasa
-1 lingura leustean
-zeama unei lamai
-2-3 linguri ulei masline




legumele tocate se pun la calit in uleiul de masline si se lasa 5-7 min sa se inmoaie putin.se toarna 2-3l apa(in functie de cata ciorbita vreti sa faceti) si se fierbe la foc potrivit ciorba.cand legumele sunt fierte se adauga pastele si se mai dau cateva clocote. se opreste focul ,se pune verdeata tocata,galbenusurile batute cu smantana,zeama de lamaie.se gusta de sare,piper.

sa aveti pofta!

7 comentarii:

janet spunea...

Buna pe un timp din asta friguros!Pastele le-ai facut tu?
O zi buna!

mihaela spunea...

buna janet
pastele le-am facut eu acasa dintr-un ou,o lingura ulei masline si 100g faina alba.apoi le-am taiat cu mana patratele.
o zi frumoasa iti doresc!

Bianka spunea...

Foarte bun, imi plac ciorbele

mira spunea...

buna, si eu locuiesc in germania. ai gasit in vreun supermarket leustean proaspat? merci.
mira

maria mihalache spunea...

O ciorbica este binevenita oricand.........eu sunt fan ciorba.

mihaela spunea...

buna mira
leustean gasesti la real,kaufland sau magazine din acestea mai mari(eu am numai real in zona) acolo unde sunt verdeturi in ghiveci,langa raionul de fructe si legume),se numeste liebstock si costa 1,99 ghiveciul.sper sa il gasesti usor la urmatoarea tura de cumparaturi

Federica Simoni spunea...

che invitante!!!!!!!deve essere squisito!!complimenti!