Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 6 ianuarie 2008

racituri de porc


facute de mama acasa

avem nevoie de:

-picioare de porc
-1-2 morcovi
-foi de dafin
-piper boabe
-2-3 catei usturoi



se spala bine picioarele,se da un clocot si arunca apa,apoi se pun la fiert intr-o oala cu multa apa impreuna cu morcovii si aromele,usturoil razuit:


se fierb la foc domol,pina carnea este fiarta:


se pune apoi carnea in castroane,se indeparteaza foile de dafin si se toarna deasupra zeama:

se lasa la rece(in camara)



cateva ore bune,noi le-am lasat de seara pina dimineata.

4 comentarii:

cory-ramy spunea...

PREFERATELE MELE..!!EU LE MANINC CU MAMALIGA!!!CHIAR I-AM ARATAT SOACREI RETETA PENTRU CA EA FACE FARA ZARZAVAT,IS NASPA -ZAU..DAR AM SA FAC SA-I DAU SA GUSTE,DOAR SA GUSTE(HA,HA..)

Anonim spunea...

Mmm! Ce gustos pare! Imi lasa gura apa! :)

Anonim spunea...

Doamne asa facea si mama mea dar le spunea pifti de porc si le punea si ea in castroane.ELENA P

Anonim spunea...

Par f.bune, abia astept sa fac si eu cand voi avea timp.