Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 11 ianuarie 2008

tortellini cu spanac


reteta de aici:


pt 4 portii:

2 felii sunca presata
250g tortelinni,eu am avut cu umplutura de sunca
225g spanac congelat
1 ceapa mare
1 catel usturoi
sare,piper
1 lingura unt(am pus ulei masline)
500ml supa de legume
250g smantana dulce


pastele se fierb in apa sarata cu 1 lingura ulei:


apoi se trec printr-un jet de apa rece.
ceapa si usturoiul tocate marunt se calesc in uleiul incins:


se adauga spanacul:

si dupa 2 min se pune supa si se lasa sa fiarba:

cand a scazut se adauga smantana:

si se condimenteaza cu sare,piper.se lasa sa scada sosul.apoi se pun pastele in sos pt 1 min:

eu am pus o parte din sunca inauntru


iar cu cealalta am decorat putin farfuriile.

Niciun comentariu: