Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 19 octombrie 2009

tarta cu cirese


este o reteta simpla dar delicioasa pe care o savuram de fiecare data cu placere.
aseara am fost "prin vecini" si cum nu am putut merge cu mana goala am pregatit din nou tarta.trebuie insa sa ma iertati ca nu am facut si o poza sectiunii dar a fost taiata la bucatarie si servita de gazda noastra draga.


blat:
-300g faina
-1 lingura praf de copt
-120g zahar
-2 oua
-120g zahar
-50ml lapte

crema:
-1l lapte
-2 plicuri budinca vanilie
-10linguri zahar

- 1 compot cirese
-1 plic tort gelee transparent

am pus in vasul robotului ingredientele pentru blat si le-am mixat 5 min.apoi am turnam compozitia in tava de tarta de 28cm.am copt la 185 grade,cu ventilatie pentru 25-30min,sa treaca testul scobitorii.

se lasa sa se raceasca complet.intre timp pregatim budinca si fierbinte o turnam peste blatul in jurul caruia am pus inelul de tort.lasam 1 ora sa se raceasca.punem compotul si turnam glazura de tort pregatita cf instructiunilor de pe plic.

a fost delicios si s-a mancat pina la ultima firimitura!


.


Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte buna tarta.am facut-o sambata.
dana