Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 25 noiembrie 2008

trandafir cu urda






aluat:
500g faina
1cub drojdie,45g
70g zahar
80g unt topit
250ml lapte
2 galbenusuri
1 varf cutit sare

umplutura:
400g urda dulce
2 galbenusuri
200g feta
zahar dupa gust

se pregateste un aluat din ingredientele de mai sus,eu m-am folosit de Mp pt dospit si framantat.apoi se intinde o foaie potrivit de groasa pe care se pune umplutura(amestecand toate cele mentionate)-daca nu va place sa folositi feta in amestec puteti inlocui cu alt fel de branza dupa gust,noua combinatia dulce-usor sarat ne place foarte mult.

aluatul se ruleaza strans si se taie 11-12 felii care se aseaza in forma de tort

se lasa 15min sa se odihneasca si se ung cu putin galbenus amestecat cu 2 linguri lapte apoi se pun la copt,la 190 grade,pt 45min:

se lasa sa se raceasca si taie felii.

5 comentarii:

Amalia spunea...

Foarte frumoas ti-a iesit imi place, eu as incerca numai cu urda ca-mi place tare mult ! Te pup sa ai o zi frumoasa!

miharmin spunea...

Arata bine ´´trandafirul´´ tau si cred ca e bun. Unde ai gasit tu urda, mai ales in aceasta perioada a anului? Eu stiam ca urda apare primavara. Grüße

mihaela spunea...

buna miha,am primit urda congelata din romania,mi-a adus o prietena.

mihaela spunea...

in germania cred ca poti pune ricotta.

miharmin spunea...

asa ma gandeam si eu, ca urda nu gasesc, si acum avem si noi pofta de cozonaci.