Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 februarie 2009

paine "floarea de camp"



reteta este de pe net,mi-a facut cu ochiul si mi-am pus noua masina de paine la treaba.scriu reteta asa cum este,eu am facut numai jumatate de portie,intr-o forma de tort de 24cm.

500ml lapte
125ml ulei plante
3 oua
1 lingurita miere
1 lingurita sare
1kg faina
2 cuburi de drojdie,a 42g

50g unt pentru uns
1ou
seminte

se framanta din toate ingredientele un aluat,care nu trebuie sa se lipeasca de maini,daca mai este nevoie ,mai adaugati faina.se lasa 1 h la dospit si se intinde apoi o foaie potrivit de groasa care se unge cu margarina si se ruleaza.capetele de pun in mijlocul formei iar restul se taie felii si se aseaza imprejur:

se lasa 45min la dospit,se unge cu galbenus si presara seminte apoi se coace 45min la 180 grade.

3 comentarii:

Mona spunea...

ce frumoasa este !!!
cum sa nu creasca mare si frumos Fluturasul ,cu asa floricele facute da mamica :))

va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumoas si plin de iubire
te pup :)

ps. treci pe la mine, cand ai timp, deoarece ti-am dat Leapsa..si eu am primit-o de la mai multe fete si trebuia sa o dau mai departe

Nicolina spunea...

Cand am intart azi aici m-a intampinat o paine apetisanta si parfumata .Va pup si va doresc numaibine.

Anonim spunea...

Suuuuper bine arata, trebuie sa o incerc si eu.