Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 28 aprilie 2009

cozonac la masina de paine







reteta pentru 2 cozonaci:

250ml lapte

200g unt topit 1min la microunde

200g zahar
putina sare

4 oua,intregi

1kg faina
1 1/2 cub drojdie(45g un cub aici,pt 500g faina)proaspata


se pun in masina in ordinea scrisa,prg de ALUAT care la mine tine o ora jumatate(framantat si dospit) apoi imparte in 4 si se umplu cu mac sau nuca,ruleaza si impletesc cate 2.cozonacii pun in tava lasa sa dospeasca 40min si apoi ung cu galbenus si coc.
o reteta asemanatoare , pas cu pas o gasiti aici


se pastreaza excelent si 4-5 zile tinuti intr-o punga.

din acelasi aluat,am facut si coronita,umpluta cu nuci:





se coace si se taie rece.


sper ca v-am convins sa-l incercati la anul.

8 comentarii:

Federica Simoni spunea...

Wow ti è venuto benissimo! chissà che buono!ciao

diviana spunea...

foarte bine arata cozonacul :)

kris spunea...

frumoasa impletitura!

Anonim spunea...

igenioasa ideea, iar cozonacul rasucit asa arata mortal

Gabriela spunea...

arata delicios! mi s-a facut o poftaa =p~ felicitari Mihaela, retetele tale sunt nemaipomenite!

Anonim spunea...

Arata super si cred ca si gustul este nemaipomenit.
O rugaminte am, daca se poate, spune-mi si mie cum ai taiat foaia, dupa ce ai rulat-o, ca sa-ti iasa minunatia asta de coronita??
Eu nu prea intru aici, daca poti trimite-mi un mail la anda_55@yahoo.com
Multe multumiri. Anda

Anonim spunea...

am facut aceasta reteta.am pus 280g zahar si am mai pus stafide in coca.a framantat masina si a stat putin si la dospit in ea.dupa 1 ora de stat am impartit aluatul in 2.am umput cu nuci si cacao ,am rulat,uns cu galbenus,dat cu zahar si am pus unu in masina de paine si al 2 lea in cuptorul de la aragaz la copt.au iesit ffff bine si BUNE.crescut bine si gustos.

viorelia spunea...

Buna, este excelenta copozitia dar mai trebuie adaugat z.vanilat, coaje de lamaie...... dupa placerea fiecaruia.Pofta buna!