Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 16 aprilie 2008

bastonase cu parmezan



reteta Laura A.

170 gr faina
100 gr unt
80 gr parmezan sau pecorino
piper
paprika iute
2 galbenusuri
1 lingura mustar
1 albus batut pt uns

am pus toate ingredientele intr-un castron:


si le-am amestecat pina ce am avut o bila de aluat:

pe care-am dat-o 40min la rece.apoi am intins o foaie pe masa(nu trebuie pudrata sau unsa,aluatul se lucreaza super fara sa se prinda) si am taiat fasii:


le-am pus in tava cu hartie,uns cu albus:

si le-am copt la foc potrivit:


sunt excelente,trebuie de la inceput portie dubla!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna ideie cu retetele ,de aici am sa iau si eu cate ceva, http://zambim.blogspot.com/