Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 11 decembrie 2008

mini cosite cu unt si susan



ne pregatim sa plecam in romania si cum drumul e luuuuuuuung am facut cate ceva pentru pauzele ce le facem .

450g-500g faina
50g unt topit
60g zahar brun
200ml lapte
1 cub drojdie proaspata(45g are aici si este pt 500g faina)
1/2 lingurita sare

un galbenus+2 linguri smantana dulce
susan sau mac

aluatul framantat si dospit :

se imparte in 15 bucati,care le randul lor se impart in 2.din fiecare se intinde cate un "siret".si incepem sa ne jucam:

apoi:




dupa ce le-am terminat pe toate de modelat(merge rapid dupa ce prinzi smecheria) se pun in tava unsa si pudrata cu faina si se lasa inca 25min la odihnit:

se ung cu galbenusul+smantana(+putina miere am mai pus eu) si se presara susanul.se dau la cupt la 200 grade vreo 15-20min:

se servesc dupa pofta.

6 comentarii:

cristina spunea...

Ce gramaj are cubul de drojdie?Si, in general , ce prgram folosesti la MP?

Cu multumiri, Cristina

mihaela spunea...

buna cristina
eu la MP folosesc numai prg TEIG,adica cel de aluat care framanta si dospeste.de multe ori numai framant si las sa dospeasca intr-un castron ca tot e cald in bucatarie si merge caloriferul.

am modificat si la reteta,aici un cub are 45g si este pentru 500g faina.nu mai stiu cum sunt cele de acasa,te orientezi tu.

spor la treaba si pupici!

Unknown spunea...

Super arata :)
Mersi ca ai explicat pas cu pas cum se impletes asa frumos, am sa incderc si eu :)

Marcela S. spunea...

Minunate cositele. O sa incerc cateva de Craciun cand impletesc colaceii traditionali. Pup.

kris spunea...

dragute impletiturile! La multi ani!

GABRIELA spunea...

mihaela,retetele tale sunt SUPER!
daca as avea timp le-as incerca pe toate ...Am incercat si eu mini cositele,sunt asa de usoare si foarte bune.Spor la bucatarit in continuare.