Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 19 noiembrie 2009

conopida in aluat de iaurt si parmezan




-1 conopida mica
-3 oua
-5 linguri parmezan
-sare,piper,boia
-2 linguri patrunjel verde tocat
-1 iaurt mic ,natural
-3 linguri faina

conopida buchetele se opareste in apa sarata.se lasa apoi in sita sa se stoarca bine.mixam restul ingredinetelor intr-un bol si adaugam buchetelele de conopida:


luam cu lingura din aceasta compozitie si coacem in tigaia cu ulei incins pe ambele parti:

apoi scoatem pe hartie absorbanta de bucatarie.noi le-am servit cu feta si salata de rosii.

5 comentarii:

Ceska777 spunea...

Mihaela, sper sa citesti acest comentariu. Apreciez mult blogul tau culinar, m-am inspirat pentru un chec cu visine de curand si o sa mai plagiez din retete de la tine in bucatareala mea.
Ma intereseaza foarte mult o reteta de LEBKUCHEN-turta dulce. Stiu ca o gasim de cumparat in multe variante dar am nevoie de o reteta de aluat ca sa fac din ea un tort de ziua gazei mele. Adica sa mesteresc un Thomas din ea si fiindca nu vreau sa ma complic fac doar o turta dulce sub forma de locomotiva uriasa (cel putin cat tava de praji a cuptorului) ornata frumos.... HELP! si DANKE!

mihaela spunea...

draga mea,in week-end am musafiri si sunt putin ocupata,mai ales ca e si matei zilele acestea acasa...fiind bolnav.am cateva retete de turta dulce,ti le scriu luni daca nu este prea tarziu.

te pup
miha

Federica Simoni spunea...

che bella idea!

Gabriela Cara spunea...

Mmmm, ce idee cu acest aluat, eu le faceam simplu pane. Trebuie ca este tare bun. O sa-l incerc si eu cu prima ocazie.
Multam si te pup!
Sanatate micutului!

Sarea in bucate spunea...

zilele astea am facut chiftelute de conopida...daca postai reteta mai devreme o alegeam sigur:)) asa ca data viitoare! sf de saptamana frumos! pa