Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 7 noiembrie 2007

conopida in aluat de lapte acru



1 conopida
2 oua
200-300ml lapte acru in functie de cat de mare este conopida
sare,piper,putin usturoi
5 linguri faina
ulei pentru prajit

am fiert conopida si apoi am desfacut-o buchetele.am lasat sa se stoarca toata apa din ea. am pus in robot ouale, laptele acru,sare,piper,putin usturoi, faina si am mixat pina am avut un aluat omogen si gros ca cel de clatite. am turnat aluatul peste conopida. am amestecat bine.
trebuie ca aluatul sa fie putin mai sarat si piperat caci nu am pus sare peste conopida deloc. se pune ulei la incins,se ia cu lingura din compozitie si se pun in ulei gramajoare. se coc bine pe ambele parti.

Niciun comentariu: