Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 14 decembrie 2011

cozonac cu nuca /sau fructe confiate-repetitie de sarbatori




pt 2 cozonaci mari sau in cazul meu 3 mai micuti:


-6 oua
-300ml lapte
-250g unt
-150g zahar
-55g drojdie proaspata
-1 kg faina
-putina sare

umplutura:
-100g stafide
-100g migdale feliate
-100g cirese confiate

aluatul l-am framantat la noua mea "jucarie"


pe care mosul mi l-a adus direct de peste ocean :))
in laptele caldut am dizolvat drojdia si putin zahar si dupa 10 min am pus toate ingredientele in robot si am framantat pina s-a desprins de pe pereti.am lasat vreo 2 ore la dospit si am impartit in 6 bucati din care am modelat 3 cozonaci.
primii cu umplutura normala de nuca(400g nuca macinata,zahar dupa gust si 3 albusuri batute spuma)



si al doile cu fructe confiate:
am intins pe masa o bucata de aluat ,am pus o parte din fructe tocate si fulgii de migdale si am rulat:


cele 2 rulori le impletim:

le asezam in tavi pregatite cu hartie de copt si lasam la dopsit inca 1h.coacem la foc potrivit(cam 180grade).lasam sa se raceasca si apoi feliem.

12 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Foarte frumosi, te pup:)

Micul spunea...

Exceptional arata.Sa ai o zi buna.

Loredana spunea...

Arata senzational!!!
Felicitari!

Unknown spunea...

Super, sa-l stapanesti sanatoasa!
Te pup :*

DiaMar bucataria galbena spunea...

Bun cozonacul.Sa folosesti sanatoasa cadoul.Te pup!

Antonina spunea...

Invidie invidie ;))))) Am stat pe ganduri 2 luni dupa Kitchen aid-ul asta!;)) M-am hotarat asupra unui Kenwood pana la urma;) Sa-l stapanesti sanatoasa si sa ai spor!! Super cozonacul ! pupici

mihaela spunea...

multumesc ramona!

mihaela spunea...

miculina multumesc,si tie un week-end minunat!

mihaela spunea...

loredana esti o draguta!

mihaela spunea...

isa multumesc,abia astept sa-l pun la treaba dupa ce ma intorc din romania!

mihaela spunea...

dia multumesc draga mea,sigur il voi folosi la bunatati pentru cei dragi!

mihaela spunea...

anto ce simpatica esti.era de mult pe lista mosului si cum a fost in state in delegatie si chiar l-a gasit la jumatate de pret fata de europa nu a mai stat pe ganduri.am cam toate acesoriile la el,abia astept sa il pun la munca!