Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 27 ianuarie 2008

supa de cartofi cu praz si carnati



reteta este foarte simpla dar delicioasa:


1 ceapa
1 praz
2 morcovi potriviti
cateva bucati carnat de casa,afumat sau chiar wurst
2 linguri ulei rapita
patrunjel verde tocat
sare,piper
1 1/2 l supa
1 plic piure de cartofi instant,eu am folosit 800g cartofi pe care i-am fiert si facut eu piure

in plus am adaugat 1/2 pahar smantana dulce


in uleiul incins se caleste ceapa si carnatii felii:


se adauga morcovul si prazul felii:


se stinge totul cu supa:


si se lasa sa fiarba 20-25min.se adauga pireul de cartofi si sare,piper,verdeata.se lasa din nou sa dea cateva clocote bune.la final am pus smantana:


si am mai adaugat putina sare.se serveste imediat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce bunatate!!!!

mihaela spunea...

noua ne place foarte mult,o fac mai ales iarna cand e ger afara,merge de minune!