Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 6 februarie 2008

muffins cu praz si bacon


ginette m-am gandit la afinitatea ta pentru praz cand le-am facut.te pup

reteta de aici:


250g faina
1 lingura amidon
75g bacon(reteta prevede salam)
75g cascaval,parte ras,parte taiat cuburi
100ml ulei
120ml lapte
3 oua(reteta prevede 2,dar dupa ce am facut aluatul acesta a iesit cam tare si am mai pus eu unul)
1 plic praf de copt
1 fir mic praz
se toaca prazul marunt,la fel si baconul si se amesteca impreuna cu cascavalul:

separat se amesteca ouale intregi cu laptele,uleiul,sare,piper:


se adauga faina,praful de copt:

apoi amestecul de praz:

se pune in forma de muffins,pregatita cu hartie de copt si se dau la cuptor:

se coc la foc potrivit vreo 20min:

se lasa 2 min in tava apoi se scot.sunt delicioase si caldute si reci.

8 comentarii:

Lore spunea...

Arata minunat! Cum favoritele mele sunt mereu mancarurile sarate si nu cele dulci, imi place mult ideea de broiose sarate:)

Lore spunea...

Mihaela as vrea sa te adaug la blog roll-ul meu. Am permisiunea ta? Am scris rugamintea ca si comentariu pt ca nu am gasit o adresa de email pe pagina ta de profil.

mihaela spunea...

sigur ca da lore,eu te-am adaugat deja.

multi pupici

mihaela spunea...

muffins-urile sunt delicioase,matei a mancat si ieri si azi cate una intreaga ceea ce ma bucura enorm.

astept sa-mi spui cum ti se par dupe ce le vei incerca.

Lore spunea...

Multumesc Mihaela!

Bineinteles ca te anunt cand le voi incerca.

Pupici si de la mine pentru mamica si pentru fluturas :)

PARADIS spunea...

Yam yam ce bine arata muffins.Se va presta chiar acusi.Mersi Miha.
Miha,dar tu cind mai timp de relax? :)
pe mine mai lasat gura masca la tot ce ai postez aici.

mihaela spunea...

ma relaxeaza enorm sa fiu in bucatarie.si profit de cele 2 ore cat matei doarme de pranz sa le mai fac cate ceva bun.
in rest am program incarcat cu asa un baiat activ ca el :-)

Me spunea...

Draga Mihaela, urmaresc de ceva timp blogul tau si am pus in practica retete de la tine. Reteta ta de muffins cu praz si bacon am facut-o deja de cateva ori si ultima data am facut si poze (pe care le voi posta intr-un viitora apropiat :)). Multumesc frumos si mult succes in continuare.
Cristina