Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 29 decembrie 2009

mini napolitane cu crema de ciocolata


de pe masa de craciun,alaturi de cozonaci si fursecuri am avut si aceste delicioase napolitane.

-1 pachet foi napolitana
-200g zahar
-6 oua
-200g margarina
-250g alune macinate
-3 linguri laptte
-3 linguri cacao

ouale se mixeaza cu zaharul,cacao si laptele.se pun si se fierb pe baie de aburi impreuna cu margarina ,amestecand pina incep sa se lege,vreo 10-15min.adaugam apoi alunele macinate si mai lasam cateva min pe foc amestecand.se toarna compozitia fierbinte pe foi,se acopera cu o tava si se pun deasupra cateva greutati(eu m-am folosit de sticle de apa minerala).lasam asa cateva ore sau peste noapte si apoi putem taia.

14 comentarii:

Liana Morar spunea...

Asteptam revenirea ta in forta. Oricum ai lasat asa de multe retete inainte de arbatori ca nu te plictiseai pe aici. Mi-ai facut pofta cu aceste napolitane, iar acum am vazut pe la arabi foi si am sa le incerc cand am ocazia.

Sa petreceti cu bine sarbatorile in continuare.

Agenda di Nico spunea...

Delicioase asa cu alune in compozitie. Eu de obicei le fac cu unt si fara alune. Data viitoate sigur incerc varianta ta.
Iti doresc un An Nou cu sanatate si numai bucurii!
La multi ani!

Dana Mariette spunea...

Buna!Ai un premiu la mine pe blog!
Un An Nou plin de impliniri!

Unknown spunea...

La Multi Ani, noul an sa fie plin de impliniri si realizari!
Va pup!

MihaelaT spunea...

La multi ani!
Anul Nou sa va aduca sanatate, bucurii si tot ce va doriti!

dana spunea...

An Nou Fericit,cu multa sanatate,fericire si impliniri ,alaturi de cei dragi!LA MULTI ANI!!

Unknown spunea...

De Sfintele Sarbatori
Patru veseli uratori
Va doresc :
Mult belsug in casa
Painea mai gustoasa,
Datorii putine
In anul care, am intrat.
Pace-n inimi, rod bogat
Bucurie, gand curat,
Din a voastra casa
Binele sa nu mai iasa.
LA MULTI ANI!!!

Miha spunea...

La multi ani!
Un An Nou fericit si plin de realizari pe toate planurile!

carnetul de retete spunea...

La Multi Ani ! Bonne année !

diviana spunea...

In 2010, sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa, bucurie in inima, multa sanatate. LA MULTI SI FERICITI ANI!

Evelina spunea...

Te invit,evident ,daca iti face placere...sa iei premiul oferit de mine si pe care il gasesti pe blogul meu.
Mie imi place sa vin in vizita pe la tine si asa m-am gandit la premiul...lunii ianuarie 2010.
Eu l-am primit de la prietena mea din Italia,care mi-a zis sa il dau mai departe la 10 prieteni....
Un an bogat in realizari iti doresc!

Ruxi spunea...

Multumim pt reteta! Chiar acum cateva zile ma gandeam la reteta asta..am facut-o o singura data cand eram prin facultate la mama acasa la indicatiile ei..si ma gandeam sa o repet in unul din week-endurile urmatoare, pentru ca este si gustoasa, arata si bine si nici nu se face greu.Multumesc!

kity spunea...

super napolitane!

ellis spunea...

Aceasta reteta a facut-p si mama de Craciun si a avut mare succes!