Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 9 aprilie 2008

barcelona

e un oras minunat,merita sa-l vedeti.voi pune poze pe zile si o sa povestesc cate ceva la fiecare din ele,in masura timpului liber.

am plecat luni dimineata devreme la aeroport.in BS erau fulgi de zapada,noi imbracati subtire,cu geamantanul plin de haine de vara,in barcelona se anunta vreme frumoasa.cand am ajuns la aeroport tocmai am aflat ca zborul fusese anulat dar ne-au dat imediat alta legatura si am urcat la bord:



am aterizat la EL PRAT si de acolo am luat autobuzul pina in PLACA D'ESPANYA unde aveam hotelul.








ne-am instalat,am mancat si am plecat pe jos spre CASTELUL MONTJUIC,situat pe un deal in apropiere si a carui priveliste minunata o ai din placa d'espanya:





vedere spre placa d'espanya,de la castel:

"fantanile magice" care nu mergeau din pacate:



langa palatul national se afla PALATUL SANT JORDI, STADIONUL OLIMPIC:






PALATUL NATIONAL:

poze facute in drum spre hotel:



teatrul:


si cam asta a fost in mare prima zi.

5 comentarii:

Irina spunea...

Daaaa! Confirm, unul dintre cele mai frumoase si mai animate orase ! Si pe mine ma leaga amintiri minunate de Barcelona !

Paradis spunea...

Super frumoase.Mersi Miha,ca ne-ai incintat cu aceste poze minunate.Ce mare si frumos feciorasu aveti.Sa va traiasca!!! }{pupam pe voi,si bine ati venit!

mihaela spunea...

paradis si noi te pupam....am mai fi stat noi ca orasul e superb,locuri mai erau multe de vazut....alta data insa!

vreme faina daca pleci in week-end(parca asa mi-a soptit cineva)!!!!

Kris spunea...

superb oras!
TE invit pe un forum, sper sa-ti placa:
http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/

Anonim spunea...

Acela nu este Castell de Montjiuc, ci El Palau Nacional, care adaposteste Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC).