Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 aprilie 2008

muffins cu peanut butter/nutella

cele mai pufoase muffins-uri le-am incercat pina acum cu aluat dospit:



reteta de la Daneza

500 g faina
30 g drojdie proaspata
90 g zahar
5 g sare
300ml lapte
60 g unt topit si racit

Umplutura 1: 100 g peanut butter, 25 g migdale rumenite usor si tocate
Umplutura 2: 100 g Nutella, 25 g nuci rumenite usor si tocate
un galbenus+ putin lapte pentru uns
zahar granule pentru decorat

aluatul dospit si framantat la Mp l-am impartit in 16 buc egale,care se lasa sa se odihneasca 10 min.


fiecare bila se intinde usor si pune in mijloc putina umplutura (am facut numai cu nutella)

se aduna aluatul iarasi ca o bila, apoi se intinde pe cat posibil dreptunghiular

facem pe lungime 5-6 taieturi cu un cutter de pizza, fara a ajunge pana la capete.

capetele se rasucesc fiecare in sens opus

apoi se aduna sub briosa


se mai lasa la dospit 25 min,ung cu galbenus:

si se coc la 185 grade.

2 comentarii:

Teo spunea...

Paste Fericit!

DIANA spunea...

Ti-au iesit tare fain briosele.Le-am facut si eu si chiar sunt cele mai bune si mai pufoase ce le-am mancat pana acum!


Paste Fericit va doresc,multa fericire si multi pupici fluturasului!