Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 4 noiembrie 2007

muffins cu salam si patrunjel

in reteta originala sunt cu faina integrala,din pacate nu am avut.



150g salam
1legatura patrunjel(am pus o lingurita plina cu patrunjel tocat)

pt aluat:
200g faina integrala
100g faina normala
1plic praf de copt
sare
1/2 plic amoniac pt prajituri
2oua
250ml lapte batut
5linguri ulei masline

salamul se taie in bucati mici.faina se amesteca cu amoniacul si praful de copt.ouale,uleiul,laptele batut si sarea se mixeaza bine apoi se adauga faina si amestecam din nou.incorporam salamul cubulete si patrunjelul.aluatul se pune in formele de muffins si se dau la cuptorul dinainte incalzit pentru 25min.
se servesc caldute.
eu am facut jumatate de portie,pe care le-am servit imediat.

Niciun comentariu: