Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

cornulete "higeia"


-200gr untura-eu am pus margarina
- 1 ou,
- 150 lapte gras sau smantana
-100gr zahar,
-esenta de vanilie,
-1 praf de copt,
-faina cat cuprinde pentru un aluat bun de intins(am masurat 550grame +faina pentru masa de lucru)

in plus:
-dulceata
-nuca sau migdale.
eu am amestecat dulceata cu migdale macinate caci mi s-a parut cam subtire si mi-a fost frica sa nu curga .
din ingredientele pentru aluat se face o minge si se tine la frigider 1 ceas. aluatul se imparte in mai multe bucati(3-4).se tine aluatul la rece.
dintr-o bucata se-ntinde pe masa pudrata cu faina o foaie rotunda groasa ca muchia cutzitului se taie6 sau 8 sectoare de cerc.se pune putina dulceata la capat si se ruleaza. se pun in tava pregatita cu hartie de copt.se coc 25 min la foc potrivit in cuptorul incalzit dinainte. cand se scot din cuptor se dau prin zahar pudra vanilat

Niciun comentariu: