Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 aprilie 2008

ficatei de curcan la cuptor


reteta de la OtiliaG

merge foarte bine si ficatelul de pui,eu dintr-astia de curcan am avut la indemana

-500g ficatei
-3 cepe
-3-4 catei usturoi(am avut numai 2 amarati)
-sare,piper,
-3 linguri ulei rapita sau masline
-verdeturi

ceapa si usturoiul le-am maruntit la robot:

am pus-o apoi in forma de yena si am condimentat-o cu ceva sare,piper,boia dulce:

apoi am asezat deasupra ficateii spalati si uscati putin in hartia de bucatarie:


ceva condimente si uleiul:


am dat la cuptor vasul acoperit cu capac 40 min:


l-am scos din cuptor si am presarat putina verdeata tocata:


si gata!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Minunata reteta! multumesc mult,am facut-o si e delicioasa...am si impartasit-o prietenelor mele,care la randul lor au facut-o si ...mi-au multumit,desi meritul nu-mi apartine!
Deoarece nu am un blog culinar si imi place sa inventez retete,va impartasesc si eu ceva gustos:

Am inventat retete cu mei-din dorinta de a-l introduce in alimentatie-si au rezultat niste mancaruri extraordinare...din pacate eu nu am poze ...dar pot sa va descriu 2 din ele:

reteta de post:
ceapa coapta umpluta cu mei.
Meiul se prajeste intr-o tigaie,in putin ulei de masline,de preferinta,pana ce o parte din boabe capata culoare aurie-maronie,apoi se toarna apa si putina sare si se continua fierberea in tigaie,aproximativ 20 minute.Se verifica mereu,si daca este nevoie se adauga apa(trebuie sa arate ca un pilaf,in final).In timp ce meiul fierbe,se pune o ceapa de marime medie,spalata si cu tot cu foi,in cuptorul cu microunde,pentru 5 minute.Dupa ce se raceste putin ceapa si poate fi manevrata cu mana,se desfac foile externe(cele uscate,galbene),se taie capetele cepei si apoi se scot cu grija foile din mijloc.Acestea se maruntesc si se adauga la meiul fiert(daca doriti puteti pune si cateva rosii taiate in bulion).Cu meiul fiert,amestecat cu miezul de ceapa coapta si rosii se umple ceapa( reteta este pentru o portie).Se mai introduce la cuptorul cu microunde pentru 1 minut! Pofta buna!(e deosebit de gustoasa)

Cand nu este post,aceasta reteta se poate adapta...intr-o tigaie se prajeste putina carne tocata,la care se adauga rosii taiate din bulion-sau proaspete.Carnea tocata se amesteca cu meiul fiert(amestecat cu miezul de ceapa coapta).Cu aceasta compozitie se umple ceapa coapta,se presara branza rasa si se introduce in cuptor pentru 5 minute sau cuptorul cu microunde pentru 1 minut...

Poate le incercati si le impartasiti in blogul dumneavoastra!Mult succes!