Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

muffins cu lapte batut si mure


1ou
150g zahar
75ml ulei
300g faina
300g lapte batut sau iaurt
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
coaja rasa de lamiie sau portocala sau alte arome
cateva mure din compot dar se pot folosi si alte fructe

Toate se amesteca 2-3 min la robot. Se pune aluatul in forma,deasupra cateva mure si se dau la cuptor. Dupa 12min la 185grade.

am refacut azi muffinsurile,de data asta fara fructe si cu multa scotisoara in aluat:

la fel de pufoase!

3 comentarii:

Anonim spunea...

azi le-am incercat si eu. aveam niste mure de la mama si am vrut sa fac o prajitura, intamplare ca am gasit reteta ta si in jumate de ora erau gata.aroma lor l-a trezit pe sotul meu:)
am sa mai incerc retetele tale pentru ca par a fii usoare si delicioase.

mihaela spunea...

vio ma buucr ca le-ai incercat si ti-au placut.

Anonim spunea...

Ce bune trebuie sa fie muffin cu lapte batut.Am notat reteta o trec la favorite.Multumesc frumos pt.reteta.