Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 11 august 2008

galusti cu prune




nu poate trece o vara fara sa fac macar de 2-3 ori galustile cu prune,preferatele mele mai ales.de anul acesta l-am corupt si pe fluturasul Matei ce bune sunt:)


reteta alizei

1 kg de cartofi fierti in coaja
2 oua
300 g faina, sare
500 g prune
scortisoara amestecata cu putin zahar
pesmet
unt
zahar pudra

cartofii fierti trecuti prin presa se amesteca cu restul ingredientelor:



luam bucati din aluat in care invelim prunele:

in acest timp pregatim o cratita mare cu apa si sare si le fierbem pina se ridica la suprafata:


le-am trecut printr-un jet de apa rece si apoi le-am lasat sa se stoarca apa:

amestecam pesmet cu zahar si scortisoara dupa gust si dam galustile prin el,apoi le asezam in tava unsa cu unt si le dam la cuptor 15min:
sunt delicioase!

7 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Mama ce pofta mi-ai faaaaaaaaaaacuuut.....

Unknown spunea...

Minunate galuste! Exact aceeasi reteta o facem si noi (eu si mamma), numai ca asteptam prunele de toamna, asa-numitele perje, care sunt mai dulci. Oricum, imediat ce gasesc niste prune bune (ce-am luat acum, nu erau coapte), trec la facut galuste. Spor la gatit!

Anonim spunea...

Da galustile trebuie facute de cel putin 1o ori pe an!dar in anul 2998 nu le-am facut!mi-ai dat o idee buna!ce dor ne era de ele mie si fam mele!Salutarii Mihaelo!(caut ceva gogosi prajite la tine(poate sint mai rapide ca ale mele!sint in criza de timp!Te imbratisez!

Anonim spunea...

Excelent! M-ai inspirat, ca de obicei. Le voi face si eu.
Sunt cativa ani buni de cand n-am mai facut si pur si simplu le ador.
Am link-at blogul tau la mine printre preferate. M-as bucura sa-l treci si tu pe al meu, bineinteles dupe ce il vei vizita si daca-ti va placea :).
Dana

mihaela spunea...

mariana te salut si te mai astept pe aici.am facut langosi o singura data,nu prea mancam gogosi,sunt prajite in ulei.

mihaela spunea...

dana am incercat sa te trec in listuta dar din pacate nu ti-ai activat profilul si nu pot intra la tine.daca citesti pe aici lasa-mi linkul blogului si te pun cu placere in lista mea.
o zi frumoasa!

Anonim spunea...

Scuze Mihaela, sunt noua pe aici si inca nu m-am prins de toate "smecheriile". Blogul meu este: www.dana2dor.blogspot.com.
Multumesc si astept cu mare interes pararea ta "critica" despre blog.
Te pup.
Dana