Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 29 februarie 2008

tort cu visine si crema de nuci





tortuletul l-am facut pentru prietenul nostru care a avut sustinerea proiectului de diploma si azi,dupa ce tot stresul a trecut facem party :)

reteta de aici:

pentru aluat:

4 oua
4 linguri apa rece
180g zahar
180g faina
1 plic praf de copt
125g nuci macinate

umplutura si decor:

250g quark
200ml smantana dulce,pt frisca
2-3 foi gelatina(reteta nu cere,dar eu am pus pt siguranta)
70g zahar
125g nuci
1 compot visine
1plic glazuta transparenta pt tarte

se separa ouale.albusul se bate spuma tare:

galbenusurile,nucile,zaharul si cele 4 linguri de apa se mixeaza:


se adauga peste albusuri si omogenizam:


apoi faina+praful de copt:

si compozitia rezultata:

am pus-o in tava de tort pregatita cu hartie:

si am copt la 180 grade pina cand a trecut testul scobitorii(vreo 20min)



pentru crema am mixat intr-un castron branza,nucile macinate,zaharul si am adaugat cele 3 foi gelatina (imnuiate in apa si stoarse apoi dizolvate in 3 linguri suc mere fierbinte):


se bate smantana bine:

si se amesteca cu crema de branza:

se toarna peste blatul in jurul caruia am pus inelul de tort.visinele se pun in sita pentru 2-3 ore si sucul se pastreaza.se pun apoi peste crema:



se prepara glazura cu 250ml suc asa cum scrie in indicatiile de pe plic si se toarna peste fructe:


se lasa la rece cateva ore bune apoi se indeparteaza inelul

cum merge tortuletul in deplasare sectiune nu am dar voi reveni cu impresii dupa ce-l voi degusta .

4 comentarii:

Edith spunea...

Miha cum arata.. :(( vreau si eu o feliutza.. plizzzz :P

mihaela spunea...

arata bine,sper sa le si placa!

Ginette spunea...

La multi ani, de martisor !!! Acum....capat si eu o feliuta ? Va pup !

mihaela spunea...

multumesc de urare ginette.din pacate nu a ramas nimic,s-a devorat imediat!!!