Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 16 februarie 2008

pogacele fragede


reteta de la Poca

500 gr faina,
230 gr unt
40 gr. zahar normal
15 gr. sare
1/2 pahar lapte (caldut)
1 cub drojdie proaspata
1 ou


untul l-am topit si apoi l-am pus in Mp impreuna cu laptele,zaharul,sarea,oul:

am turnat faina,apoi drojdia sfaramata:


si am framantat pe prg de aluat:

si am lasat la dospit:

am impartit in 11 bucati:

am modelat pogacelele:


le-am pus in tava si cu furculita am facut modelul deasupra:


le-am uns cu galbenus+1lingurita lapte:


si le-am copt la foc potrivit.

noi le-am servit la cina,iar azi la micul dejun le-am incalzit la MU.

Niciun comentariu: