Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 20 septembrie 2008

tort jerbo


este reteta mamei mele care o face intr-o tava mai micuta decat cea de aragaz.eu am adaptat-o la o forma de tort de 20cm,facand numai jumatate de cantitate.

foi:
100g zahar
250g unt/margarina
1ou
1plic praf de copt
5 linguri smantana dulce
475g faina

umplutura:
400g gem acrisor(neaparat,altfel iese exagerat de dulce)
100g nuci

glazura
100g ciocolata menaj topita
1 lingura unt

se amesteca toate ingredientele pentru foi si coca rezultata se da la rece 30min.eu nu aveam timp aseara si am intins-o imdiat cu putina rabdare.se imparte in 3 bucati din care se intind 3foi.
in tava unsa si pudrata cu faina se aseaza foia 1/jumatate din cantitatea de gem si nuci/foia/gem+nuci/foaie.se inteapa fiecare foaie cu furculita in mai multe locuri.
se da la copt pentru 40min.


se lasa sa se raceasca si turnam glazura.eu am presarat zahar pudra.

Niciun comentariu: