Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

chec cu zucchini


500 zucchini (600g zucchini am avut eu dupa ce le-am taiat capetele)
1 ceapa potrivit de mare
200g cascaval
50ml ulei de floarea-soarelui
150g faina
100g sunca presata tocata
5 oua
sare,piper

zucchini se razuiesc pe partea mare de la razatoare si se presara deasupra o lingurita rasa de sare,vor lasa suc.



intr-un castron se bat ouale intregi foarte bine,se toarna uleiul si continuam sa batem, apoi punem ceapa tocata fin,

apoi sunca taiata cubulete

urmeaza cascavalul dat pe partea mare de la razatoare


apoi zucchini bine storsi de zeama ce au lasat-o si amestecam din nou cu mixerul iar in final faina+1plic praf de copt.

si amestecam totul bine


se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt(cam 20*30cm)si am copt la 185 grade pentru 50-55 minute,


pina cand deasupra prinde o crusta frumoasa si scobitoarea iese curata


se lasa sa se raceasca si se serveste taiata patrate potrivite;sau o putem servi cu smantana deasupra.

Un comentariu:

Anonim spunea...

este foarte bun,l-am facut si eu ieri.