Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 4 septembrie 2008

Placinta cu dovlecei


mi-am cumparat o tava noua si trebuia testata.iar la reteta aceasta s-a potrivit de minune.


Ingrediente (8 portii):

• 2-3 dovlecei
• 3 oua
• 100 g branza telemea rasa
• 100 g ricotta
• 50 ml lapte
• 2 linguri verdeata tocata
• sare, piper
• nucsoara rasa
• 250 g foetaj proaspat
• 50 g unt
• 100g parmezan


1. Radeti dovlecelul. Amestecati-l cu ouale, branza feta,parmezanul, ricotta, laptele, verdeata si condimentele.
2.Tapetati o forma potrivita cu hartie pentru copt, puneti aluatul pe fund si margini si amestecul cu ou,


apoi coaceti totul la 180 grade C cca. 45 de minute. Taiati placinta si serviti-o.





4 comentarii:

Irina spunea...

Frumoasa tava, ai testat-o bine !

roxana.m. spunea...

si eu am boala tavilor...am un arsenal intreg.mai ramane sa le testez pe toate.interesanta reteta,merita incercata

Unknown spunea...

Miha super tava, precis o sa faci numai bunatati in ea :)
Si iata inca o reteta minunta cu dovlecei de la tine :)

Poop

mihaela spunea...

irina,roxana,aliza,tava e super,nu s-a lipit de ea nimic,si ies 8 portii maricele,exact cat pentru noi 3 in 2 zile :)