Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 16 martie 2008

supa crema de broccoli cu branza


reteta de la guguluff

400g broccoli congelat
1 l supa de pui sau de legume
1 cana lapte
4 linguri cu varf de amidon de cartofi(Gustin)
200g smantana dulce(smanatana normala)
branza cheddar(sau cascaval gras, oaie sau bivolita)

mai intai am facut o supa din morcovei si ceapa.cand au fost fierte le-am scos si am adauga broccoli la fiert:

intr-o tigaie am pus la incins 1-2 linguri ulei masline si am adaugat ceapa pasata,am calit 1 min:

am adaugat amidonul:



si am stins totul la laptele.am amestecat energic sa nu se faca cocoloase.broccoli a fost fiert intre timp.am oprit cateva buchetele deoparte si restul le-am pasat,am adaugat incet cate putin din supa in care au fiert si am pus si amestecul de ceapa.la final smantana si condimente si am dat din nou cratita la foc,pentru 10min:


am adaugat ceva branzica razuita si am servit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

te rog spune-mi mai o lasi pe foc dupa ce ai pus branzica?mersi

mihaela spunea...

mary scuze ca iti raspund abia cum dar am fost plecata cateva zile.
branzica o pui in farfurie inainte sa o servesti.nu o pui in cratita cu supica caci se intinde si nu mai este asa estetica.

Anonim spunea...

Cu ce crezi ca se poate inlocui amidonul? Tin dieta montignac si nu merge amidonul. Ar merge oare cu faina de secara sau de soia?
Multumesc

Tare gustoase retetele tale si am incercat deja cateva.

mihaela spunea...

amidonul se poate inlocui in reteta cu faina de grau integrala sau secara.