Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 22 martie 2009

rozete cu sunca si branza



aluat:
150g crema de branza(am folosit jumatate simpla,jumatate cu verdeata)
7 linguri lapte
6 linguri ulei floarea soarelui
sare
300g faina
1 plic praf de copt

umplutura:
1 ou
300g sunca praga
150g cascaval
1/2 legatura patrunjel
5 linguri ketchup

se amesteca toate ingredientele pentru aluat si coca rezultata se intinde pe masa usor infainata in forma dreptunghiulara.tocam la robot sunca si o amestecam cu verdeata,oul usor batut,cascavalul si ketchup-ul.intindem compozitia pe foaie:


si rulam strans.cu un cutit bine ascutit taiem felii de 5cm:



pe care le asezam in tava de tort,pregatita cu hartie de copt:



le ungem cu galbenus batut si le dam la cuptor,pt 35-40min la 180 grade:


le lasam putin sa se racoreasca si le atacam.sunt foarte bune si se pastreaza chiar si a doua zi la fel de proaspete.eu le-am tinut acoperite cu folie alimentara transparenta.

6 comentarii:

Ana spunea...

Buna,imi place mult blogul tau,atat de multe retete grozave....hmm,eu sunt la dieta :((. As vrea te "urmaresc" si eu si nu vad widgedul... Iti multumesc pt vizita si esti binevenita oricand ai timp si dispozitie. Pupici pentru Fluturas :* e adorabil :)

Ioana spunea...

Buna combinatia de sunca si branza! Ar trebui sa incerc si eu candva!

Selma spunea...

Hai salut! Ma bucur ca ai inceput sa ma urmaresti... Si eu sunt cu un ochi pe tine :)) ...(ce de bunatati faci, bravo!)

mihaela spunea...

buna fetelor,ma bucur de vizita.intr-adevar este foarte buna rozeta si se face relativ repede.

Paradis spunea...

Arata tare bine rozetele.deci am salvat-o si poate daca am timp o prestez in weekend.Mersi Miha.

Unknown spunea...

Ce bine arata :P , vreau si eu macar una :D

puup