Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 19 octombrie 2010

briose cu marar si iaurt


sunt ideale la micul dejun,raman pufoase si a 2 a zi si pe deasupra se fac extrem de repede.trebuie sa le incercati neaparat!!!

pt 12 buc:
-2oua

-120ml ulei de rapita sau floarea soarelui

-250g iaurt natur

-1 plic praf de copt

-400g faina
-2 fire marar

-sare,piper


ouale se mixeaza cu iaurtul si uleiul.adaugam faina,praful de copt,verdeata fin tocata si condimentele.punem cu lingura aluatul in forma de briose(este un aluat mai vascos) si dam la copt 20 min la 185 grade,cu ventilatie.
sa aveti pofta!!

6 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte bun

Site Brasov spunea...

Doriti ca blogul dumneavoastra sa arate altfel? Doriti sa nu mai pierdeti datele de pe blog fara a le mai putea recupera, vreti sa treceti la un domeniu la comanda si sa aveti mai multi cititori sau vreti sa faceti bani din reclama?
Echipa Site Brasov va poate oferi toate acestea cu preturi incepand de la 99 RON.


E-mail: site_brasov@yahoo.com

Andreea T. spunea...

Buna Mihaela,

In primul rand as dori sa te felicit pentru site si pentru retele postate! Multumesc ca iti iei timp sa faci poze si sa impartasesti bunatatile acestea cu noi :)
Eu te-am urmarit de mult timp si am "tanjit" sa incerc mai multe retete, dar din pacate, nu am avut un cuptor foarte bun si rezultatele erau pe masura lui. Dar acum, dupa ce am astepat cu rabdare, am primit cadou un minunat cuptor electric cu mai multe functii! Sunt foarte incantata, dar in acelasi timp un pic derutat in privinta folosirii functiilor. De aceea m-am bucurat tare mult ca la reteta asta, pe langa grade, ai mentionat si functia de ventilatie.
Intreabarea mea e daca ai folosit functia de ventilatie si la celelalte retete de muffins (care imi fac deja cu ochiul si abia astept sa le incerc!) sau doar la aceasta reteta?
Multumesc mult si iti doresc mult spor la gatit in continuare si multe binecuvantari!
Cu drag, Andreea, Cluj

mihaela spunea...

buna andreea,ma bucur ca ma citesti si iti fac retetele cu ochiul.da,la toate retetele de muffins folosesc functia de ventilatie,mi se pare ca se repartizeaza mai bine caldura si se rumenesc frumos deasupra.de acum inainte chiar voi specifica la fiecare reteta cum am folosit cuptorul.

spor la treaba!

Claudia-Maria spunea...

wow Miha draga ce bine suna,le voi face si eu cu siguranta,danke für rezept banatanco,te tzuc si iti doresc un we minunat!

Mariana spunea...

La multi ani!sanatosi,voiosi si banosi!