Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 noiembrie 2011

briose rascurite,de post


azi va invit la briose delicioase cu nuca,pe care le-am facut in varianta de post.
ideea de rasucire am vazut-o acum ceva timp la daneza iar pasii ii gasiti la reteta de aici

aluat:
-450g faina
-1 cub drojdie proaspata
-75g zahar
-1 varf lingurita sare
-100ml ulei
-150ml lapte soia (sau apa)
-1 plic coaja razuita portocala-dr oetker

umplutura:
-250g nuci macinate
-100g zahar
-5-6 linguri apa


pentru aluat am dizolvat drojdia in laptele caldut de soia impreuna cu zaharul si sarea.dupa 10 min am pus faina si restul ingredientelor si am framantat cu robotul un aluat fin si omogen:

pe care l-am lasat 1h la dopsit.dupa acest timp l-am scos pe masa si impartit in 10 buc

pe care le-am umplut.pt umplutura am opratit nuca macinata amestecata cu zaharul cu apa.am pus pe fiecare bilute o lingura buna de umplutura,am strans si intins aluatul in forma dreptunghiulara.am facut 3 taieturi pe lungime si apoi am rasucit capetele.am asezat briosele in forma pregatita cu hartiute de muffinsi:

si le-am lasat inca 35min sa dospeasca.am copt briosele la 180 grade pentru 15-20min,pina s-au aurit.se lasa sa se racoreasca si se pudreaza cu zahar.


post usor in continuare!!!
si
week-end minunat!!!

.

6 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Foarte frumoase ti-au iesit!

Emily spunea...

draga mea, bine te-am gasit! briosele astea rasucite arata formidabil! :*

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt tare dolofane si frumoase.Te pup!

mihaela spunea...

multumesc draga mea!

mihaela spunea...

emily bine ai venit in bucataria mea!

mihaela spunea...

sunt tare bunute ,chiar si in varianta de post!