Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 28 iulie 2009

mini quiches




pt 12 bucati:

aluat:
-150g quark
-100g unt
-135g faina
-sare

umplutura:
-3 oua
-100g cascaval
-200ml smantana acrisoara
-1 ardei gras rosu
-100ml lapte
-100g sunca

amestecam ingredientele pentru aluat,mai punem poate o lingura de faina daca acesta nu se dezlipeste de pe maini.il punem la rece 30min.

pt umplutura tocam sunca si ardeiul cubulete mici si le amestecam cu ouale batute,smantana,sare,piper,laptele,putina verdeata si cascavalul.

pe masa infainata intindem aluatul si taiem cercuri cu gura unei cani.asezam cercurile in tava de muffins unsa si pudrata bine cu faina si apoi cu o lingura turnam umplutura.

dam la copt vreo 25-30min la 175 grade,ultimele 10 min,numai la rezistenta de jos.le lasam sa se racoreasca si scoatem din forma.


.

6 comentarii:

Jade spunea...

Draga Mihaela! Te-as intreba ce anume este quark-ul? Iti multumesc!

Imi place foarte mult blogul tau, ai niste bunatati deosebite!

mihaela spunea...

buna judith,quark-ul este o crema de branza,nesarata.se poate inlocui cu branza Philadelphia.

CamiWitt spunea...

Ce faine arata , bunatati...O seara placuta si salutari din Hamburg Cami

Alina M. spunea...

Nu trebuie drojdie pentru aluat?

mihaela spunea...

nu alina,aluatul este fara drojdie.sper sa le incerci si snt sigura ca va vor placea.
o saptamana minunata!

Olga spunea...

Merg bine cu ceapa verde si dovlecel adaugate in compozitia pentru umplutura ;) Din coca ramasa am facut saratele: am amestecat mac si cascaval in coca, apoi am intins coca, am taiat fasii, am uns cu ou batut si am mai presarat un pic de cascaval si mac deasupra. Au iesi f bune :D