Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 24 noiembrie 2007

baghete cu seminte pentru sanwichuri


450g faina
1 cub drojdie
1 lingura miere
1 lingurita rasa cu sare
150ml iaurt simplu
200ml apa
100g seminte amestecate(dovlec,floarea soarelui,sesam)

1 galbenus
1 lingura iaurt


aluatul l-am facut la MP,prg pentru paine cu seminte si am lasat coca la dospit.apoi am impartit-o in 7 parti cat de cat egale:


se formeaza painici lunguiete care se pun in tava,la distanta intre ele si se lasa 15-20min la dospit.


se amesteca un galbenus cu o linguar iaurt:


se ung painicile si se presara cu ceva seminte pe deasupra:


se coc la 190 grade.pentru 40min,depinde de cuptor.reci se taie in jumatate pe lungime si se fac sanwichuri.

2 comentarii:

Kris spunea...

astea-mi plac si mie mult :-)

Ile spunea...

Am nimerit azi pe blogul tau si nu-ti inchipui cat mi-a placut. Baghetele astea mi se par geniale si abia astept sa le incerc :) Am vazut ca ai mult, multe retete cu orice... Am fost impresionata. Multa imaginatie in continuare iti doresc :D