Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 iulie 2008

paine pufoasa cu iaurt si smantana



ploua deja de 2 saptamani la noi,bate vantul si e plictistor sa stai in casa...asa ca am facut o painica cat mi-a dormit fluturasul la pranz.

100 ml smantana dulce
3 linguri iaurt
125ml lapte
500g faina alba
1 cub drojdie
1 lingurita sare
1 lingurita miere

aluatul l-am framantat si dospit la MP:

l-am intins pe masa usor infainata ca in foto:

apoi de la capatul gros l-am rulat,important este sa fie partea taiata jos,sa nu se desfaca la copt:

se pune in tava de chec tapetata cu hartie:

si-l mai lasam 20min la odihnit:
apoi coacem painea la 185 grade,pt 45-50min:

rece o feliem.

6 comentarii:

roxana.m. spunea...

foarte interesant modul tau de a impleti painea,.am sa incerc si eu asa

mihaela spunea...

pai din plictiseala uneori mai incerc modele noi,pe asta il vazusem intr-o revista dar aplicat la o paine umpluta.

mary spunea...

mihaela cum mai exact se num.masina de framintat si de dospit?MP e masina piine ori malaxor piine?in america cum s-ar numi?ca eu am gasit ceva dar...scump si chiar mare ptr.o bucatarie normala.sa-ti traiasa puiul !!! immmm ce-as mai minca o piinica de a ta !

mihaela spunea...

mary este vorba de masina de paine(brotbackautomat in germana,home bread maker in engleza,cred)care framanta,dospeste si coace.dar eu nu folosesc decat functia de framantat si dospit ca la copt folosesc cuporul electric,ii dau painii ce forma vreau.

mary spunea...

multumesc ptr.raspuns.ideea este ca am vazut ceva dar zau ca nu stiu care e cea buna si nici sa sara calu ca si pretz.ptr ca ce am gasit eu pe site...daca ai tp. te rog poate imi zici si mie marca sau un site unde o pot gasi pe a ta.asta daca nu e prea mare ptr o bucatarie normala bineinteles si daca tu esti multumita de ea.pup mmmmmmm

mihaela spunea...

eu am avut un clatronic dar dupa 4 ani si folosinta aproape zilnica mi s-a rupt surubul care tine fixa paleta de framantat.si nu o mai pot folosi.mi-am luat un unold 5 in 1 o prostie,de pe amazon pe care dupa vreo 3-4 zile de teste am trimis-o inapoi.acum mi-am luat TEFAL XXL cu 2 palete,framanta peste 1 kg paine deodata,sunt foarte multumita de ea.am prietene care au marca asta de cativa ani buni si nu le-a lasat in pana.am mai luat si alte produse pt casa de la tefal si mi se par ok,asa ca poate te orientezi si tu la ceva asemanator.
cauta cu google TEFAL Home Bread XXL (OW 5001) si o sa vezi cum arata a mea.am dat pe ea pina in 75-80 euro,in magazin ca pe net am gasit-o mai scumpa.