Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 26 mai 2009

prajitura cu branza dulce a bunicii




suntem de cateva zile in romania,la bunici, si am fost rasfatati cu aceasta prajitura delicioasa cu blat de cacao si branza dulce de casa.

blat:
5 oua

1 cana de zahar(totul se masoara cu cana obisnuita de lapte)
1 cana fanta sau apa minerala
1 cana unt topit(vreo 200g)
2 1/2 cani faina
2 linguri cacao
1 plic praf de copt

umplutura:
500g branza de vaci
2 oua
1 cana zahar
coaja unei lamai

intr-un castron mixam oaula intregi cu zaharul si untul topit si caldut,adaugam fanta si apoi cacao,faina+praful de copt.turnam o parte din compozitie intr-o tava micuta unsa si pudrata cu faina si coacem vreo 10min.
intre timp pregatim umplutura amestecand branza cu zaharul,aromele .galbenusul si albusul batut spuma tare.
turnam peste foaia coapta umplutura si deasupra restul de aluat.dam din nou la cuptor,la foc potrivit, pina cand scobitoarea iese curata.lasam sa se racoreasca si taiam.

din pacate facuta la cuptorul cu butelie de gaz nu va pot preciza temperaturi si durata cat a stat la cuptor.

17 comentarii:

Totoro spunea...

Arata super delicioasa^-^Distractie placuta in Romania ^-^pup si o saptamana minunata^-^

Vicky spunea...

Super prajitura, mai ales ca este de la bunicii, dansi au retete vechi si bune, si te invitpe blogul meu sa ridici un premiu.

Ala Oancea spunea...

Cred ca este tare buna ! Imi plac pajiturile cu branza ;)

Geanina Codita spunea...

Buna idee si racoroasa as zice.Preparam sambata.O zi buna.

Federica Simoni spunea...

Wow che torta meravigliosa... chissà che buona!!

Alina M. spunea...

Mihaela, reteta cere intr-adevar suc Fanta?

Edith spunea...

Cred ca e buuuna, ca arata tare bine :)
Concediu placut!

mihaela spunea...

reteta cere de fapt apa gazoasa,minerala dar asta am folosit.eee se mai modernizeaza si bunicile noastre.

Anonim spunea...

Se pot face si comenzi on line pentru livrare la domiciliu ??? :)

Paradis spunea...

Arata tare bine,si tot ce este cu brinza dulce ne place.Multumesc pentru reteta,si bunici tale multa sanatate.Pupicei,si un weekend placut!

Anonim spunea...

Am incercat si eu prajitura, dar am pus mai multa faina, pentru ca mi se parea prea subtire compozitia pentru foi. Cred ca a fost totusi prea multa faina.Cam ce consistenta ar trebui sa aiba compozitia pentru blat? In branza am pus si un plic de praf de budinca. A iesit foarte gustoasa si o voi mai face. Multumesc pentru reteta!
Emi

Emi spunea...

Multumesc pentru reteta!
Am facut-o si eu, dar mi s-a parut cam subtire compozitia blatului, asa ca am pus mai multa faina. Cam prea multa cred, nu a fost prea pufoasa. Care ar trebui sa fie consistenta?

Am adaugat si un plic de budinca de vanilie in branza.

A iesi gustoasa, chiar daca un pic cam gros blatul si o voi mai face.
Cu drag,
Emi

YODA spunea...

Aoleu mamă ce poftă mi-ai făcut de prăjitură la ce bine arată :)

Anonim spunea...

ce buna pare! am sa o incerc si eu dupa ce termin dieta! :P
Imi place mult blogul tau si as dori sa te adaug la favoriti.Sper ca esti de acord.

mihaela spunea...

buna alexy

chiar imi face placere sa fecm schimb de link-uri.te pun si eu in lista cu fete gospodine.

o zi frumoasa!

miremirc spunea...

Am facut si eu reteta ta : http://miremirc.blogspot.com/search/label/Prajitura%20cu%20branza%20de%20vaci%20si%20cacao
Super buna ! Voi mai incerca si alte retete de la tine :P

mihaela spunea...

mire ma bucur ca ai incercat reteta si v-a placut.sper sa te inspir in continuare si ar fi dragut sa scrii la retete si sursa:))