Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 21 octombrie 2007

rulouri de pui,cu sos de rosii


3-4 bucati piept de pui(500g am avut eu)
2 morcovi
2 castraveti acri
2-3 linguri mustar
6-8 felii subtiri de sunca afumata(speck)

150ml vin rosu
200g rosii pasate,din doza
sare,piper,busuioc

pentru inceput morcovii se taie bete subtiri si se oparesc putin.la fel ,betisoare, taiem si castravetii.
carnea am batut-o putin cu ciocanul de snitele.fiecare bucata de carne am condimentat-o cu sare,piper si am uns-o cu un strat subtire de mustar.am pus apoi cateva bete de morcov si de castravete la o margine. fiecare bucata am rulat-o si apoi am ''imbracat-o'' in speck.am condimentat cu sare,piper si am prins cu scobitori. in 2-3 linguri ulei masline am pus rulourile la prajit,bine pe fiecare parte. am stins apoi cu vinul,am redus focul si am acoperit cu un capac.am lasat pina cand vinul a scazut.am turnat apoi sosul de rosii,am pus frunzele de busuioc,sare,piper si putin patrunjel verde tocat si am lasat sa fiarba la foc mic.
intre timp am pus pastele la fiert.
cand furculita intra usor in carne inseamna ca aceasta este gata.
am taiat carnea felii potrivite si am servit-o cu pastele si sosul.

Niciun comentariu: