Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Muffins cu gem de coacaze


150g faina alba
1plic praf de copt
100g zahar
2oua
4linguri lapte
5linguri ulei
100g fulgi de ovas

gem de coacaze

intr-un castron se amesteca bine cu mixerul ouale cu zaharul,apoi se adauga laptele si uleiul si mixam din nou.la final faina amestecata cu praful de copt si fulgii de ovas.se pune compozitia,care este destul de groasa in forme de muffins si deasupra aranjam cate o lingurita de gem.se coc la 200 grade.

4 comentarii:

Anonim spunea...

1 plic de praf de copt se foloseste la 500 grame de faina (asa scrie pe plic)!

mihaela spunea...

se poate sa scrie asa,eu am facut reteta exact ca in cartea cu muffinsi si scria 1 plic...daca vrei poti reduce cantitatea.

Unknown spunea...

spune-mi te rog cate grame are plicul de parf de copt la voi? Cred ca are mai putin ca in Romania.. Felicitari pt blog, chiar azi am gatit cateva retete de la tine si sunt toate foarte bune.

Raluca

mihaela spunea...

buna raluca si bine ai venit in bucataria mea!
plicul are 12-15g depinde din ce magazin il iau.

o zi cu soare!