Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

rulada cu visine si crema de branza dulce



pt rulada:
4oua
100g zahar
1plic zahar vanilat
1plic praf de copt
100g faina
25g amidon
putina coaja de lamaie razuita

pt crema:
250g quark(crema de branza)
200ml smantana pt frisca
80g zahar
3 foi gelatina pregatita cf.instructiunilor de pe plic
visine
ciocolata pt decor

se separa ouale,albusurile se bat spuma tare,se adauga zaharul si bat din nou.


apoi punem galbenusurile si amestecam.



urmeaza faina+praful de copt si amidonul si o incorporam usor cu o paleta.


se toarna amestecul in tava cu hartie de copt si se baga la cuptor,la 185 grade.



se ruleaza imediat ce am desprins hartia, intr-un prosop.



pt crema

se amesteca branza cu zaharul,gelatina(eu am folosit gelatina asta din poza,care zice ca nu mai trebuie dizolvata si care mi-a intarit crema imediat)



se bate smantana bine


si se amesteca in ea cate o lingura din branza.


se intinde o parte din crema pe foaie si pun deasupra visinele:



ruleaza si unge cu restul de crema ramasa


si decoreaza dupa chef.

5 comentarii:

Edith spunea...

Mmmm Miha, si asta arata suuper :) O sa o fac si eu sigur ;)

mihaela spunea...

rulada e delicioasa.
sper sa iti placa si tie la fel de mult!

Anonim spunea...

arata delicios,am sa incerc si eu reteta

Anonim spunea...

buna Miha de curand am descoperit si eu blogul tau si vreau sa te felicit. s i eu stau in Germ si vreau sa te intreb ce frisca folosesti la prajituri(schlagsahne sau creme fraiche)INCA O DATA FELICITARI PT BLOG!FOARTE REUSIT!

mihaela spunea...

eu folosesc schlagsahne dar numai de la frigider(acolo unde este si laptele frisch) ca am vazut ca este si la cutii care stau pe rafturi langa dulciuri, in magazin.
si sa o tii la rece pina in momentul in care te apuci sa o mixezi.

creme fraiche este de fapt smantana aceea groasa din romania care o folosim la sarmale.

in ce land al germaniei stai?eu in nrw.

o zi minunata!