Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 4 martie 2008

muffins Panettone

reteta de la Sava Laura

Ingrediente pentru 12 bucati:

- 280 g. faina
- 10 g. drojdie
- 80 g. zahar
- 125 ml. lapte
- 125 g. unt moale
- 1 ou
- 1 plic zahar vanilat
- 40 g. migdale macinate
- 40 g. stafide
- 60 g. rahat
- 1 galbenus
- 1 lingura zahar pudra

Cerneti faina intr-un castron si puneti in mijlocul ei drojdia faramitata, impreuna cu 1 lingurita de zahar si 5 linguri de lapte caldut.Amestecati si lasati 15 minute sa dospeasca.Framantati o coca, adaugand restul de zahar, untul, oul si zaharul vanilat.Lasati din nou 30 de minute la dospit

adaugati in coca stafidele, migdalele si rahatul taiat cubulete:

Puneti coca in formele pentru briose, astfel incat sa le umpleti 2/3:

Lasati 15 minute sa dospeasca. Incalziti cuptorul la 180 de grade.
Ungeti briosele cu galbenus, presarati-le cu zahar pudra si coaceti 20-25 de minute:

sunt pufoase si cu adevarat delicioase.

3 comentarii:

Laura spunea...

Ti-au iesit minunate, draga Miha!
...si ce fain se intrezaresc printre ele bucatelele de rahat :P
Ma bucur ca le-ai incercat...si mie mi-au placut tare mult!

Te puuup! :)

mihaela spunea...

am rugat-o pe mama sa-mi mai aduca ceva rahat din tara,aici nu am gasit.asteptarea a meritat ca sunt DELICIOASE!!!!!

Silvia spunea...

Tocmai am facut reteta asta de muffins, au iesit super buni si pufosi, multumesc de reteta !