Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 21 octombrie 2009

strudel cu sunca si cascaval




merge de minune la cina sau ca aperitiv,neaparat langa o bere:

-1 foetaj proaspat
-4 felii sunca praga
- 150g cascaval
-3 linguri sos de rosii cu verdeata

pe foetaj se intinde sosul de rosii.cascavalul razuit se amesteca cu sunca tocata fin(am pus-o la robot cateva secunde bune) si se presara deasupra:


rulam strans,punem in tava si facem cateva taieturi deasupra.apoi ungem cu galbenus si "ajutorul de bucatar" presara susan deasupra:


coacem la 200 grade.lasam sa se racoreasca si taiem felii.

Un comentariu:

Sarea in bucate spunea...

buna, mihaela. iti urmaresc blogul aproape zi de zi, mai bine de 2 ani....asa ca mi-am facut curaj sa-mi fac si eu un blog, sper sa ma vizitezi cand ai timp. ai fost inspiratie pentru mine.multumesc!bia