Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 1 decembrie 2010

tarta cu budinca si mandarine




ieri,de sfantul andrei mi-am propus initial sa fac prajitura de aici

dar dupa ce am copt blatul m-am gandit ca as putea sa o transform in tarta,adaugandu-i, in plus fata de reteta, crema de budinca si fructele.si uite asa am ajuns la acest desert racoros si rapid.

pt blat:
-2oua
-150g zahar
-100ml ulei
-100ml suc de mere
-50g ciocolata rasa
-150g faina
-1 praf de copt

crema:
-1 budinca vanilie
-450ml lapte
-zahar dupa gust

deasupra:
-3 compoturi clementine
-1 plic glazura transparenta pentru tarte

ingredientele(fara ciocolata rasa) pentu blat le-am pus in bolul de la mixer si le-am mixat 2-3 min.apoi am adaugam picaturi de ciocolata si am amestecat usor.am turnat compozitia in forma de tarta unsa si pudrata cu faina si am copt la 185 grade cu ventilatie pentru 15-20min.

am pregatit budinca impreuna cu laptele si asa fierbinte am turnat-o peste blat.am lasat sa sa recasca compozitia complet si am pus mandarinele bine scurse se zeama iar deasupra am turnat plicul de glazura de tort.lasam sa se raceasca si putem servi.

blatul este minunat si mi-a placut foarte mult cum s-a comportat.merge de minune la retetele de tarta de acest fel.

o seara minunata sa aveti!

2 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte gustos

mihaela spunea...

e gustoasa si usor de facut!iar matei a mancat cu asa pofta de mi-a crescut inima!