Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Budinca de orez cu cascaval

reteta de la S.Laura





Se fierbe orezul in apa multa( 1 parte orez- 3 parti apa)cu sare, piper, vegeta...eu am pus si un cub de pui. Dupa ce a fiert, se strecoara si se amesteca cu 2-3 oua batute si cu cascaval ras, cat va lasa inima .In tava tapetata cu unt (eu am taiat untul cu cutitul si l-am pus bucati si a iesit atat de pufoasa budinca si rumena eusa_drool.gif)..se toarna amestecul de orezul si se da la cuptor

2 comentarii:

Anonim spunea...

budinca asta imi face de ceva vreme cu ochiul, iar acum e in cuptor! mmmm, abia astept!

mihaela spunea...

lalika sper ca a iesit o budinca delicioasa,noua ne place foarte mult.o fac destul de des cand cai merge ca si garnitura sau simpla langa o salata!