Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 10 martie 2008

muffins cu piept de pui si ardei


reteta de aici:

ingrediente pt 16 buc:

-250g piept de pui fiert,tocat cubulete
-3 linguri ulei masline sau rapita
-cate o jumatate de ardei gras galben si rosu
-patrunjel verde tocat
-125g cascaval pt aluat+50g pt deasupra
-200g faina
-1 plic praf de copt
-1 ou
-250g smantana groasa,putin acrisoara
-1 lingurita sare,nu plina
-1 lingurita boia dulce



intr-un castron mixam smantana,oul,uleiul,ardeii tocati cuburi:

apoi adaugam faina+praful de copt,cascavalul,pieptul tocat,sare,piper si boiaua:

se omogenizeaza compozitia:

se imparte in forma de muffins pregatita cu hartie de muffins:

deasupra presaram restul de cascaval:


se coc la foc potrivit25-30min:

sunt foarte pufoase si aromate.merg de minune la micul dejun sau ca aperitiv.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti multumesc din suflet pentru reteta, o fac mereu desi mi se pare migaloasa ador aceasta reteta, mi am cumparat chiar si forme pt. muffins de la dr. Oetker ca nu am gasit in alta parte:). Iti doresc multa sanatate, bucurii alaturi de cei dragi si un an nou cu multe realizari. Pupicexxxxxx

PS. Sa nu crezi ca este singura copiata, nuuuuuu, mai am o multime de pe blogul tau:)