Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 22 februarie 2008

gratin de paste cu sunca si praz

o reteta rapida care o fac uneori cand nu prea am timp de stat in bucatarie:

250g paste
1-2 catei usturoi
2 fire praz~400g
3-4 felii sunca presata
2 rosii
2 linguri ulei masline
3 oua
125ml lapte
sare,piper
50g cascaval razuit

pastele se fierb in multa apa sarata:

prazul se taie felii si impreuna cu ustuoiul se calesc in uleiul incins(cu cat mai mult praz cu atat mai bine,eu am avut mai putin de 400g):

intr-o forma rezistenta se pune o parte din paste,apoi sunca si prazul:

apoi restul de paste.se bate oul cu laptele,ceva condimente si se toarna deasupra.se aranjeaza rosiile feliute si se presara cascavalul:

am lasat 30min la cuptor,ultimele 10 numai rezistenta de jos .se lasa sa se racoreasca putin si se servesc.

2 comentarii:

Edith spunea...

Super :) O sa incerc si eu reteta.

mihaela spunea...

edith ma bucur ca iti place.se poate face si cu ceapa in locul prazului si sunca sa pui mai multa.mie una asa imi place umplutura sa fie din belsug.