Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 1 decembrie 2007

sarmalute in frunze de varza acra


am primit din romania frunze de varza murata si numai cand le-am vazut mi s-a facut pofta de sarmalute.asa ca azi m-am pus la treaba:


500g carne tocata amestec porc+vita
1 morcov
2 cepe
sare,piper,leustean
125g sunculita afumata,fin tocata
350ml sos rosii pasate
120g orez
condiment de sarmalute(merge si fara)
foi de varza murata



am amestecat intr-un castron carnea tocata,orezul,sunculita tocata marunt,sare,piper,verdeturi,morcovul si ceapa rase pe partea mare de la razatoare si jumatate din plicul de amestec pt sarmalute:


si frunzele se taie in jumatate daca sunt mari:


si aici compozitia:


si ne apucam de impachetat:
prima a facut-o mama sa pot face eu poze :))





prima e gata:


intr-o forma rezistenta la cuptor am pus cateva frunze rupte pe fund si apoi sarmalutele impachetate,una langa alta:

deasupra am pus ceva marar,o foaie de dafin si sucul de rosii amestecat cu apa:

si le-am dat la cuptor,la foc potrivit:


daca va plac cu mai mult sos se poate adauga mai multa apa.
pofta mare!

2 comentarii:

Flori spunea...

Wow, ce bine arata!

mihaela spunea...

flori ma bucur ca ai trecut pe aici.
mai am foi de varza pentru inca o tura de sarmalute si vreau sa incerc si varianta de post acum.